Soluţie completă de Management al Documentelor

Creşteţi productivitatea organizaţiei dumneavoastră în timpul lucrului cu documentele, textele şi fişierele. Eliminaţi timpul necesar regăsirii modelelor / template-urilor de documente, căutării documentelor aferente clienţilor şi furnizorilor (contracte, facturi, acte adiţionale, procese verbale, acorduri s.a.m.d.) sau a documentelor interne (adeverinţe, cereri, etc). Eliminaţi timpul necesar cu reconstituirea documentelor pierdute.

     

Conform studiilor PwC și Gartner



Functionalităţi:


Uşor de folosit, Oriunde

Acces web şi mobil - tabletă & smartphone; Interfaţă intuitivă cu funcţie drag & drop;

Acces rapid. Procesare rapidă

Acces rapid la orice document, căutare rapidă folosind criterii complexe şi folosind terminale diverse.

Multilanguage

Documenta este disponibil în engleză, română, germană, maghiară, spaniolă, italiană, franceză şi rusă. Modulul OCR este capabil să identifice şi să intepreteze texte în 150 de limbi.

Controlul Documentelor

Documenta asigură versionarea automată a documentelor şi controlul accesului concurent la acestea.

Stocare Centralizată

De la documentele pe hârtie la formulare electronice Documenta poate integra toate tipurile de documente din multe surse diferite. Digitalizarea diverselor arhive de documente intr-un singur loc centralizat oferă acces imediat şi sigur la informaţia căutată.

Scanare şi Arhivare / OCR

Arhivare electronică: sistem compatibil cu toate scannerele şi multifuncţionalele; sistem inteligent de recunoaştere a textului (OCR).

Asigurarea calităţii

Formularele auditate în sistemul ISO sau alte sisteme de management se implementează ca documente template. Managementul înregistrărilor, versionarea şi respectarea procedurilor se realizează automat.

Metadata

Management al Documentelor nu folosind Locaţia ci Conţinutul documentului!
Această abordare folosind metadata este cuprinzătoare, de la navigare la permisiunile de acces, fluxul de lucru şi replicare.

Registratură

în cadrul sistemului se definesc registrele de documente şi drepturile de acces. Utilizatorii, în funcţie de drepturile acordate, pot să îşi inregistreze documentele automat : număr de intrare / iesire.

Diagrama generală:



                  

Cere demo!

Nu rata ocazia de a participa la un workshop gratuit!

Înscrie-te acum

Pentru mai multe detalii despre Documenta vizitaţi documenta.ro

LiveZilla Live Chat Software